0
Catalog

Wholesale and dropshipping

Часті питання по роботі з нашим магазином для дилерів

 

1. Питання: Чи є цей товар на складі?

Відповідь: Поточну доступність можна подивитися на сторінці товару на https://mmastyle.com.ua/

 

 2. Питання: Клієнт зацікавлений в товарі. Він просить допомоти обрати розмір. Як це зробити?

Відповідь: Для того щоб вибрати виріб, потрібно з'ясувати, в залежності від моделі, зрісту і вагу людини, або окружність грудей, або окружність пояса. Після цього слід звіритися з таблицею розмірів. Вона є в розділі https://mmastyle.com.ua/ru/site/size-chart та на сторінках товарів. Також ми зібрали сітки для продукції «Пересвіт» в окрему папку: https://drive.google.com/drive/folders/1HbjzN_5YzvlyDrKdAHrVf50NA3SNvVOJ?usp=sharing
     Сітки для товарів інших брендів, якщо вони є в наявності, розташовуються на сторінках товарів або на окремій сторінці на сайті https://mmastyle.com.ua/ru/site/size-chart
 Якщо на сторінці немає таблиці розмірів, то можете спробувати знайти її на офіційній сторінці бренду-виробника.

 

 3. Питання: Клієнт хоче забрати замовлення самовивозом. Перевірте, чи є зараз цей товар в магазині.

Відповідь: для того, щоб отримати цю інформацію - оформіть замовлення на сайті, вкажіть, що це самовивіз (вибір відповідного способу доставки). Протягом години до 14.00 ви отримаєте повідомлення про те, що замовлення зібрано і знаходиться в Києві. Або якщо товар знаходиться на віддаленому складі протягом того ж терміну, вам повідомлять інформацію, коли він буде доступний клієнту. Така ж процедура, якщо ви хочете відправити нам на кур'єрську адресу.

 

 4. Питання: Я хочу поставити товар в резерв. Що для цього потрібно потрібно?

Відповідь: Оформіть замовлення на сайті, а в коментарях на сторінці замовлення напишіть «зарезервувати to_» (до такої-то дати) Бронь дійсна протягом 3 днів з моменту оформлення замовлення.

 

 5. Питання: Клієнт передумав забирати замовлення з Нової Пошти. Що мені робити?

Відповідь: напишіть, будь ласка, лист на адресу peresvitsportswear@gmail.com з темою «Повернення». Вкажіть в тілі листа номер замовлення, ТТН і прохання повернути замовлення.

 

  6. Питання: Клієнт не може забрати замовлення протягом 5 днів з моменту прибуття на пошту. Що мені робити?

Відповідь: напишіть, будь ласка, нам в телеграму https://t.me/Prsvt_ua або лист на адресу peresvitsportswear@gmail.com з темою «Продовження». Вкажіть в тілі листа номер замовлення і прохання не робити повернення коштів.

 

 7. Питання: Я хочу оплатити замовлення з балансу. Що для цього потрібно зробити?

Відповідь: Ви оформляєте замовлення у звичайному режимі. Для оплати з балансу напишіть в примітці до наказу "З балансу".

 

 8. Питання: Я хочу платити з балансу. Я не впевнений у сумі на рахунку. Як дізнатися, скільки на моєму балансі?

Відповідь: Напишіть «Сума на баланс?» на пошту peresvitsportswear@gmail.com
 Ви отримаєте дані протягом години до 14.00 в будні дні, або протягом 3 годин після 14.00.

 

 9. Питання: Я хочу провести звірку. Що для цього потрібно?

Відповідь: Напишіть на peresvitsportswear@gmail.com лист зі словом «Звірка» або фразою «Ми хочемо провести звірку». Альтернативою є написати в телеграм https://t.me/Prsvt_ua. Для швидшого проведення звірки можете дати спиоск замовлень по яким потрібна звірка.

 

 10. Питання: Я хотів би зв'язатися з менеджером по телефону. Коли це можна зробити?

Відповідь: Телефонний дзвінок - це спосіб спілкування для особливих випадків. Будь-які питання, що цікавлять вас, можна написати на пошту і в Telegram https://t.me/Prsvt_ua. Ми отримуємо всі листи і повідомлення і відповімо кожному. Телефон, як канал зв'язку, будь ласка, використовуйте вас, якщо іншого шляху немає.

 

 11. Питання: Як правильно заповнити назву магазину при оформленні замовлення?

Відповідь: В поле Ім'я напишіть назву магазину латиницею. Поле Прізвище можна залишити порожнім або продублювати ім'я з поля Ім'я. Обов'язково вкажіть у відповідному полі правильну електронну пошту - до неї прив'язана ідентифікація облікового запису партнера в CRM.

 

 12. Питання: Месенджер для спілкування?

Відповідь: Напишіть в телеграм https://t.me/Prsvt_ua

 

  13. Питання: Графік роботи на час військового стану.

Відповідь: Відправка замовлень із Києва протягом 2-х робочих днів. Із заміського складу (ДС) - до 4-х днів - залежить від відключень світла в Ірпені та Бучі.

 

 14. Питання: На кого відправляти повернення/повернення для обміну?

Відповідь: актуальні дані уточнюйте у менеджера.

Products added to compare
  • and few more products () To compare
Wish list
Product added to your
Wish list
Please sign in
for adding products to your wish list